Sjuk??

Jobbet gick strålande idag! Träningen lite sämre. Jag hann stå 20 min på trampmaskinen, sedan fick jag sprängande huvudvärk och illamående. Så det vara bara att gå hem och här sitter jag nu framför datorn och väntar på mat som ska komma med min pluggkompis :) Imorn ska vi pressentera en reklamkampanj för klassen och lämna in vår terminslånga marknadsundersökning. Jag hoppas på ett bra betyg nu!!!

Jag har märkt att man har extremt lite tid när man pluggar. All tid går till hemuppgifter, tentor etc. Speciellt grupparbetena är tidskrävande då man måste anpassa sig efter varandra hela tiden. Just detta grupparbete har varit skitkul dock ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sätta på mig en chokladmask!


Här är en bild på min lilla byrå jag köpte för en vecka sedan! Söt va?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0