Tengo frio!

Nu räcker det med vinter tycker jag!! Jag vägrar gå utanför dörrn om jag inte måste!! Vilket kommer ske om ca 15 min när en klasskompis och jag ska plugga/ ha tacokväll. Måste köpa ingredienser. Jag har insett att diet inte är min grej. Jag mådde mer eller mindre illa hela veckan jag var på den.

Igår var jag hos läkaren, som inte bara ordinerade antibiotika igen utan dessutom skulle jag ta alla piller på en gång för att få större effekt. Så idag har jag legat på soffan helt kräkfärdig hela dagen. Tror jag satsar på mycket träning i stället för diet. Däremot ska jag absolut fortfarande undvika allt socker och alkohol. :)


Kommentarer
Postat av: Lola May

Håller med helt och hållet. Jag kanske flyttar tillbaks dagen jag vill ha barn, men det är långt kvar till dess.. Just nu är jag i Hua Hin o det är rätt turistigt, Bangkok är mycket bättre, men det blir ju vad man gör det till. Vi lever på turism så det e bara att tacka o ta emot. :)



Skit i dieter, ät vad du tycker om!

2010-01-26 @ 21:51:14
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0