Vaniljte och banan...

...fick bli min frulle idag! För en timma sedan begav jag mig till gymmet för att öppna. Känns skönt att bara behöva 10 minuter att stiga upp, klä på sig, ta matlådan under armen och springa till gymmet! Inte nog med det, jag hann packa ner skolböckerna till pluggandet inför tentan och träningskläder :) för jag borde verkligen springa lite idag!!!

Någonting har kommit över mig senaste dagarana. Jag har varit helt tömd på energi. Min slutsats är att jag fått för lite sol (eventuellt för lite av nåt annat ;) ). I förrgår tog jag en timma på mig att kliva upp, en timma i duchen och en timma vid frukosten... Sedan var ju halva dagen borta... Igår var det skola och jag fick kämpa som aldrig förr för att hålla ögonlocken uppe. Samtidigt har min kropp bestämt att jag behöver tio timmars sömn i stället för åtta?! Whats going on?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0