Bara en strand som saknas

Idag klämde jag in en hel timma i solen :) Satte mig i trädgårdsföreningen på en bänk och bara njöt. Måste ju börja grunda. Mina kollegor på Worldclass ser ut som att de redan legat och solat en hel sommar, bruna och fräscha!!

Jag har vart på Worldclass hela eftermiddagen och stänger kl 22 ikväll. Det kommer bli mycket jobb i sommar så att jag kan njuta ordentligt i Thailand. Det värsta jag vet är att åka på semester och behöva oroa mig för ekonomin... Så varje chans till sol är heligt framöver ;)

Svar till Lisa: Vad roligt att du hittat till min blogg! :) Har du en egen kanske?? Jag pluggar till Internationell affärsutvecklare. Vad pluggar du till? Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0