Det är på tok för lite dans just nu!

Lugna gatan på jobbet! Folk tycker tydligen det är bättre att vara ute i solen än att gå på gymmet. Märkligt! :P Det är följden av att bara ha tre veckors sol om året (om man har tur).

Idag ska jag jobba till kl 14 och sedan tänkte jag köra intervaller på löpbandet. Jag som är pollenallergiker från mars till augusti har faktiskt befogenhet att träna innomhus trots vackert väder. Måste ju försöka undvika allergichocker! Jag hade en kollega som fick en allergichock för två veckor sedan. När hon kom in till akuten hade hon bara 40 % av lungkapaciteten kvar. Det kunde gått riktigt illa.

Ikväll blir det Eclipse, tredje filmen i Twilight! Det ska bli kul och framförallt med bra umgänge :D


Kommentarer
Postat av: ---

Så du hittade hem:P

2010-06-30 @ 12:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0