Det vart "vinkväll"

Jag och Jonna tog oss hela vägen till 55:an för en "vinkväll" vilket innebar vin för henne och en kopp te för mig. Den första bartendern sa att de inte hade något te så jag gjorde det självklara: frågade nästa bartender om en kopp te. Och javisst, då fanns det!!! Det var jättemysigt :D

Svenska sommaren är ju underbar...inte. Jag tog på mig vinterjackan idag och det ska jag vara glad för. Huh, man kan inte tro att vi snart är inne i juli???!?!?!!? Inte konstigt om man blir lite depp. Här har man gått och väntat på solen i 10 månader och så dyker den inte upp.. Dåligt!

Svar till Jenny: Härligt med lite action! Den fulla historien får jag väl höra på gymmet ;) Du får väl höra av dig vid nästa prommis så kan vi erövra 50 lapparna tillsammans :D haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0