Döm inte drinken efter paraplyet!

Hemma ser det ut som ett bombnedslag, tänk att det krävs så lite för att stöka ner. När ska man lära sig att stoppa tillbaka sakerna man plockat fram på en gång så att det håller sig rent? Något som mamma (uppenbarligen förgäves) försökte lära mig som liten. Däremot mamma borde du tvingat mig att lära mig laga mat. Här sitter jag med en Maraboukaka i handen utan en tanke på kvällsmat. :P

Jag har börjat läsa en ny bok som heter "Pinocchio effekten" som handlar om mänskligt beteende och hur vi luras att tänka på ett visst sätt. Det är en faktabok med massor av experiment och visa ord från visa män och kvinnor. Jag tycker den är superbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0