Ekoooooo

Idag var jag en halvtimma tidig till jobbet...varför? Jo för att pappa skjutsade ner mig. Han är så snäll. Ny fin bil hade han med :D Hade inte städerskan varit här så hade jag ställt mig och tränat lite själv tror jag ;)
Det har varit så kul att ha pappa i stan! Önskar att vi bodde i samma stad. Synd att de var tvugna att åka redan idag. Men i morgon åker pappa till San Fransisco och innan han hälsade på mig var han i Tokyo. Båda resor är med jobbet (Sony Ericsson). Så jag är glad att han klämde in mig i schemat.

Vi har fikat och gått på restaurang Afrodite. Jag måste säga att jag inte tycker att maten håller restaurangkvalitet. Jag kommer nog inte gå dit och äta igen. Man betalar 250 kr för en maträtt som känns som att jag själv kunde lagat till hemma. När man går på restaurang ska det ju vara en smakupplevelse. Man ska njuta varje tugga! Däremot sa de att jag skulle komma förbi med ett visitkort så ska jag få dansa där i höst ;)

Alltid lika sorgligt när man säger hej då... Saknar min pappa redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0