En fundering om vänner

Har vart uppe i över en timma nu och är sååå trött. Anledningen är att jag jobbar, annars hade det här inte skett frivilligt. Jag har sovit kanske 4 timmar inatt...

Jag har funderat på en sak på senaste. Och det är när vänner visar sig inte vara så lojala och vänaktiga som man alltid trott. Små saker som bara varit här och där har blivit fler så att man ser dem tydligt nu. Kanske är det personlighetsdrag som man inte kan göra någonting åt? Är det bättre att vara ensam än att ha vänner som inte är riktiga vänner? Det självklara svaret borde vara ja, men det är inte alls lika självklart när man sitter i situationen själv. Jag undrar hur många där ute som bara hänger med sina vänner för att de inte har bättre? Tror det har med mognad att göra. En dag blir man mogen nog att välja vilka man vill ha i sitt liv och vilka man bör sålla bort!!!

Nu vart det alldeles för allvarligt på bloggen.

Bäst att ta en kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0