Febrig och yr

God morgon alla morgonpigga får jag väl säga (notera tid för inlägg). Jag vaknade för 30 minuter sedan och kan inte alls somna om. Jag somnade klockan 16 igår, vaknade igen kl ockan 19 och somnade åter klockan 22. Har så förbenat ont i huvudet och är helt tjock i halsen. Blä! Jag är hemskt ledsen Jerry men jag tror inte det blir någon fika idag :( Om två timmar ska jag släpa mig iväg till jobbet. Vad har man för val egentligen? Ringa chefen klockan 4 på morgonen och säga att man är sjuk? Knappast. Dessutom har jag insett att jag kommer få 4 -5.000 mindre i lön än jag planerat så alla timmar är värdefulla!

Vad bättre kan man hitta på när man är sjuk än att kolla på en Disney rulle?? Bästa saken att göra!!! Det blir "Princess stories". Jaja, kanske lite väl larvigt men alla som känner mig VET att jag är sjukt svag för prinsessberättelser. Spelar ingen roll i vilken form de kommer, I love them!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0