Gårdagens shower

Igår var det magdans i Norrköping. Riktigt roligt för många som var där firade något speciellt. Det var 2 som fyllde 50. Ett par som firade sin bröllopsdag. Ett gäng som firade kommande bröllop. Det var många som kom upp och dansade. När man firar något speciellt är det klart man ska upp och shaka lite :D

Det var en rolig kväll med massor av glada människor! De gjorde mig på toppenhumör!

Vackra Bonnie som varit i Egypten hade köpt en magdansdräkt åt mig. Den är lite stor men det kan lätt sys in. Den var i samma stil som den guldiga och blå jag har. Denna var också blå men lite ljusare. Nu finns det ingen anledning att ha kvar min första magdansdräkt som varit med i flera år. Den är på väg att ramla sönder. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0