Gästbloggare :D

Som ni läsare säkert sett så har jag haft en oanad (från min sida) gästbloggare på min blogg idag. Inlägget "Volleyboll" är ju inte mitt. Så kan det gå när man går in på sin blogg och sedan lämnar den obevakad. Vips är någon annan där och bloggar. Be aware! hahahahah!

Min söta kollega Isabel hade sin blogg uppe samtidigt och trodde det var sin blogg hon skrev på. Åh vad vi skrattade! På bilden är båda mina kollegor :) Men för att göra lite reklam för dem båda kan jag säga att de håller på med ett intressant träningsprojekt vid namn "Art sport" och tyckte ni att Isabels inlägg verkade spännande så kan ni hitta henne på : artsport.se 

Ja det här gjorde verkligen min dag :D hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha vad söt du är Tessan! Du ska få lov att skriva ett litet inlägg på min blogg också någon dag hihi ;)

2010-06-04 @ 05:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0