God morgon kära läsare!

Nu har jag varit på jobbet i en hel timma och sitter nu och äter frulle. Jag hade missat helt att jag hade skola idag så nu får jag stå mitt kast och missa den lektionen. Idag skulle vi börja med kursen affärskinesiska?? Jag vet inte ens vad det innebär? Affärsengelska är ju engelska på en högre nivå, där man lär sig fackspråk osv. De måste ha döpt den här kursen helt galet. Förmodligen handlar det om kinesisk affärskultur och inte språket...

Idag ska jag äntligen skicka iväg papprena ang rånet, jag fick tillbaka dryga 1000 kr för att jag varit sjuk, vilket är bra. Varje krona jag kunde redovisa för att jag lagt ut fick jag tillbaka. Men på rånet tror jag inte att jag får ett öre. Även att jag har två kvitton så är det en självrisk på ungefär lika mycket tror jag.


Såg just den här klänningen på improveme.se och jag vill ha den! Älskar när det sitter ett avgränsande stycke under bysten! Och jättefin färg speciellt efter sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0