Gullspång = världens ände

Nu var det lääänge sedan! Jag har åkt upp med Mr G till Sveriges metropol Gullspång... nästan uppe vid Karlstad. Här är det jobb från morgon till kväll på restaurangen. Gullspång är en stad...by... nej avkrok, som jag inte skulle rekommendera någon människa med förståndet i behåll att åka till eller ens igenom. Gullspång består av fem saker: ICA, restaurangen, statoil, systembolaget och kor. Ja och så en och annan mer eller mindre galen människa. Det tycks som att majoriteten av avkroken tappat förståndet. Frågan är om det var stället som gjorde det eller om alla förståndslösa trivs i varandras sällskap och slagit sig ner tillsammans?

Men jag överlever tack vare att Mr G överfaller mig en gång i halvtimman med massa pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0