Härliga söndag!

Idag har jag läst ut boken "Svinhugg". Lite långrandig var den andra halvan av boken och lite för mycket kaffe var inblandat men en bra bok ändå!
Sedan vart det gym! 15 minuter crosstrainer, biceps, triceps och lite mage. Sedan tappade jag totalt lusten lagom till Mr G var klar så då gick vi hem till honom. Mina träningsböcker har kommit så det ska bli riktigt kul att läsa!!

Det verkar som (TA I TRÄ) att det fina vädret har återvänt till Linköping och jag hoppas att det håller i sig! Min kropp är i desperat behov av lite sol! Thailandresan betalde vi igår så nu är det bara att invänta avfärd. Men förhoppningsvis kommer det vara en fantastisk sommat fram tills dess. Jag längtar tills vi åker till Gullspång och jobbar för där kommer jag få in pengar så att jag klarar mig i sommar och på resan :)

Känner mig lite överallt idag. Har mycket att ta tag i men det är ju faktiskt söndag och då ska man väl ändå få vila lite. Men vad är det igentligen för vila om man går runt och tänker på det man bör göra? Då är det bättre att sätta fart!!

Systerdagen vart förresten succe :) Det var en dag som fler borde införskaffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0