Nyhetsmorgon

Jag såg ett tal från Barrack Obama till amerikanska folket i morse på tv, eller ja, en snutt av det i alla fall. Och direkt tänkte jag: vore det inte en kanonide om Freddan ville göra samma sak för svenska folket?? Visa sin nuna lite då och då i tv 4 tex. Han berättar vad de egentligen tar tag i som vi inte ser. Jag tror han skulle få en närmare relation med folket och ett större förtroende för de åtgärder de gör men som vi inte ser. Jag själv som är väldigt ointresserad av politik (och det tror jag gäller många, många fler) skulle behöva få Fredrik Reinfeldt slängd i ansiktet lite då och då.


Så nu drar jag mitt strå till stacken och slänger Freddan i ansiktet på er bloggare :P
Här kommer han!




Kommentarer
Postat av: ---

Det känns så tryggt när man får statsministern presenterad sådär:)Kanske ska rösta i höst då :P Micke

2010-06-16 @ 11:07:03
Postat av: Jerry

Aaaaargh!! My eyes!!!

2010-06-16 @ 20:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0