rastlös

Idag har jag känt en enorm press på mig att uträtta saker, men ingenting har ändå blivit uträttat. Ska det vara så svårt att bestämma sig för att antingen bara ta det lugnt eller faktiskt uträtta något? Tydligen.

Jag startade dagen med att damsuga överallt. Det får vara dagens goda gärning :)
Sedan tog jag en fika med Jonna som precis kommit hem från Finland. Det var mysigt. Lunch vart det hemma hos V men inte så mycket prat utan bara tv... sedan vart det även en pratstund hos mamma, där jag höll på att kollapsa av trötthet (bokstavligen).

Vad ska man göra ikväll då?

Rensa datorn?
Kolla på film?
Läsa en bok?
Skriva om CVt?
Hitta en webdesigner?
Magdansa?
Erövra världen?
Pilla mig i naveln?
Laga mat? (Ve och fasa)
Skriva en novell om mitt liv? :P


Kan inte något spännande hända för en gångs skull???????


Kommentarer
Postat av: jenny

Du skulle varit med på min promenad idag, värsta grejen! Tappade en 50 lapp som en tjej snodde och som jag sen erövrade tillbaka! Woho! Linköping är staden där det händer.............!

2010-06-21 @ 20:40:13
URL: http://www.pappasflickaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0