Relax

Det är så irriterande när man skrivit ett inlägg, trycker på publicera-knappen och man kommer till blogg.se startsidan. Arrg, allt jag skrev innan försvann! Försök nr 2:

5,5 timmar på WC kändes som den längsta dagen jag någonsin jobbat där. Det ska bli skönt med lite ledigt, jag har inga tider där på en vecka nu. Däremot ska jag till restaurangen i Gullspång och jobba tors, lör, sön. Men början av veckan ska jag riktigt njuta av!

Jag har precis sett filmen "Center stage- turn it up". Alla som gillar dans måste se den! Det handlar om en tjej som inte kommer in på balettskolan men hittar sin egen väg att bli en välkänd dansös. Det är en film i bästa USA anda och allt går ut på att man ska följa sina drömmar och aldrig ge upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0