Shoppingdag i Norrköping!

Nu har yrslet gått ner till min vardagsyrhet igen. Med andra ord är allt som det ska igen. Fick den satans räkningen om att jag ska betala tv- avgiften idag. Jag blir lika irriterad varje gång...

Hur som helst satt jag 2,5 h hos frissan idag och fyllde igen utväxten så nu är jag åter blondin. Färgen tycker jag om men klippningen vet jag itne riktigt hur hon tänkte med. Hon klippte upp mitt hår så mycket, trots att jag sagt att jag inte ville ha det uppklippt så nu känns mitt hår jättetunt. Grrrr.... Jag vill ju ha det där magdansös svallet eller glamour svallet. Jag tänkte att jag skulle bli brunett igen till hösten när jag förhoppningsvis är lite brun i hyn också.

Idag åkte jag och Mr G till Norrköping och "shoppade loss". Detta innebar en strandklänning och en ny vardagsoutfit för mig och badshorts till Mr G. Jag vet att det kan tyckas som att vi sitter ihop numera... och det gör vi också :D hahahahha. Jag borde börja ta hyra av honom snart :P hehe, men mer om honom enn annan gång. Nu ska jag fota mina outfits så ni kan se dem.

Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0