Step

Idag kommer pappa!!!
Det ska bli så kul att han och OA kommer hit. De har aldrig sett hur jag bor innan. De kommer inte förens vid 23-00 inatt så jag har kvällen på mig i alla fall att få något uträttat. Jag har städat hela lägenheten, handlat mat och dessutom hunnit med en timma "Step/styrka" på gymmet. Det var grymt jobbigt men också sååååå kul!!! Jag måste försöka pricka in det passet fler fredagar!!

...och nu jobbar jag till 20. Det är ju inte precis trängsel i gymmet när det är så fint ute. ;)



Step är som aerobics med stegkombinationer, med skillnad att man jobbar runt en stepbräda. Man förbättrar sin kondition, styrka och koordinationsförmåga. Med grym musik till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0