Trött, tröttare, Tessan

Nu har tre vänner hört av sig och vill hitta på nåt men jag är så trött och har ont i huvudet så jag tror inte jag orkar. Annars hade det varit en perfekt kväll att sätta sig på stan och ta en öl. Men man kan väl inte alltid få som man vill...

Funderar på om jag skulle rensa ur min ena laptop. Jag ska sälja den på blocket för en ca 2000 kr. Det känns väldigt onödigt att ha två. Den ena står ju bara och samlar damm. Problemet är att den andra datorn jag har inte har en DVD brännare så det kommer nog sluta med att jag får köpa en ny dator i alla fall :)Men bättre att ha två än tre :D

Sedan ska jag skicka in körkortspapprena så jag äntligen kan få ett nytt. Jag var på expert i förrgår och tog körkortsbilden och det kostade 200 kr men gick på ca 1,5 minut. Jättesmidigt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0