Jobberbjudanden!

Det är soligt och underbart varmt ute... säger alla som kommer och tränar. Själv har jag ju suttit här sedan 06.15.
Idag ska jag och min Jonna sätta igång med ett eventuellt nytt projekt. Jag har inte bestämt mig än om jag kommer ha tid i höst för det är så mycket jag vill göra utanför skolan. T ex planerar jag att ta en spanskakurs vid sidan av och gärna en kurs i webdesign också. Men så är det ju det där med tid. Som den helyllesvensk jag är så är ju tiden naturligt en bristvara. :P

Jag har fått inte mindre än fyra jobberbjudanden på senaste tiden. Två kortvariga och två långvariga. Men det ena var i Stockholm så jag måste avstå det. Det är bättre att ha en fullständig utbildning på papper. Jag blir kvar på mitt Worldclass :D

Idag har jag haft en ny uppgift på jobbet. Tömma poolerna, skrubba dem och fylla dem med vatten igen :) Det är bra med en ordentlig uppgift som får tiden att gå. Nu vill jag bara ut i solen! 50 minuter kvar!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Vad roligt att hitta en Linköpingsblogg :) Jag bor själv här sedan i höstas och pluggar på universitet. Vad är det du pluggar för något?



Jag hoppas du får en fin dag i solskenet och grattis till alla jobberbjudanden.

2010-06-03 @ 07:40:48
Postat av: En dansös dagbok

Sv: Ellerhur! Det hade varit hemskt!

Tack gumman, we will!!!

Poss

2010-06-03 @ 19:04:12
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0