Viktigt med mål!

Jag brukar inte sätta upp några särskilda mål tex med skola eller träning eller personlig utveckling. Men nu när jag sitter och tänker på det så är det sjukt bra och motiverande att ha mål. Och då pratar jag inga nyårslöften som maan ändå aldrig håller. Man ska ha närmre mål, kanske max halvår. Men i början är det bra med små steg. Inte för små, tex en vecka för då kanske pressen blir för stor, men en månad är nog lagom. Om man har ett mål i månaden och når målen så tror jag att man mpår mycket bättre. Jag tänkte sätta upp mål både när det gäller träning och matlagning. Nu när det är sommar och mindre att göra så känns det som att ursäkterna är slut. Nu är det bara att ta tag i hälsan :)

Man kanske skulle börja med en massage?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0