Vilken fantastisk morgon!

Att vakna upp brevid Mr G är alltid lika underbart :)

Idag står följande på listan:

- Jobba till ca 10.30
- Träna arslet av mig!
- Städa lägenheten
- Hämta upp min lilla syster yster

Idag är det nämligen systerdagen! En dag som jag och min lillasyster har infört för att bara spendera tid med varandra. Den infaller ingen särskild dag utan när vi tycker att vi borde ha en. Så vi ska hitta på massa kul och sedan ska hon sova hos mig (hon är 10 år). Det ska bli riktigt kul! Hoppas bara att regnet vill stanna upp?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bra idé! Det vill jag införa med min syster. Det borde ju funka även om hon är 30 och inte 10, eller hur? :O) Annars kanske jag inför en systerdottersdag istället. Tindra är 3,5... Härlig tanke!



Ha det så jättemysigt!

2010-06-11 @ 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0