Vissa dagar är bara underbara!

Tjoho från en solbränd Tessa. Idag tog solen bra men inte från att jag låg ute utan från när jag satt och fikade med S i två timmar. Däremot trots att jag solade rumpan i en hel timma är den fortfarande VIT som snö. Fail!

Jag ringde runt till lite olika dansskolor idag´. Tänkte ta steget längre med magdansen och bli danslärare. De nappade på en skola så det ska bli helt fantastiskt kul :D Så nu har jag knåpat ihop en kursbeskrivning och information om min dans och mig själv och skickat iväg. Spännande :)

Dagens goda gärning: Jag fyllde två påsar med saker som jag inte använder och böcker jag läst osv och gav det till myrorna.

...och nu ska det bli en powerwalk runt stångån! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0