7th anniversary Models Night!

Igår var jag ute på Buddha Bar. Det var Models Night och kända modeller kom dit, det var shower och en massa fransmän :) haha. Det var så packat med folk att man inte kunde röra sig på klubben. Lyckligtvis satt vi i Vippen och där var det inte lika mycket folk. Med andra ord har jag varit ganska trött idag på jobbet, haha. Sorry to say har jag ju inga bilder att visa er men jag har i alla fall lyckats skrapa ihop några bilder så ni får se hur det ser ut på Buddha. ENJOY!!






Åh vad jag älskar den här klubben! Det var jättevackra modeller där och champangen flödade. Men jag höll mig i skinnet och drack ingeting alls ;) Fick massa komplimanger att jag var vacker OCH hade en underbar personlighet. Jag blir lika rörd varje gång någon ger mig komplimanger!!! Jag försöker alltid vara trevlig och hjälpsam och det känns bra när det är uppskattat!

PUSS PÅ ER!!


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Låter underbart och det var verkligen jättevackert, kan du inte "låna" med ett sånt bord till mig? Pretty pls!

2010-03-18 @ 00:32:40
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Ebba

Shit, det låter som om du har det kanon där nere :D Tråkigt bara med rånet :(

Hoppas allt är bra annars!?

Puss

2010-03-18 @ 09:21:18
Postat av: Anonym

Jo da, det ar underbart har nere. Nya klubbar varje dag, svart att hinna med alla :P Skamt o sido har jag ju faktiskt ett underbart jobb jag skoter ;)

2010-03-18 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0