Back on track...

Vilken fantastisk dag! Solen skiner bakom gardinerna, mina kollegor ar alltid sa glada och gulliga och fragar massor om Sverige och om hur jag har det har i Barca. Pollensasongen ar har och mina ogon ar svullna och nasan rinner sa dags att borja knapra arets dos av antihistaminer :) Jag sitter just nu och ringer runt till stora nordiska foretag och tro det eller ej, det verkar som att alla inkopsansvariga har battre saker for sig an att sitta pa kontoret idag!

Gjorde en bedrift idag genom att vakna kl 8.30 (borjar jobba 9.00) Pa 10 min stod jag pa meterostationen och en kvart senare rusade jag in pa kontoret, med 5 min till godo. Nog for att jag ar snabb i vanliga fall men damn det har gjorde jag bra! Det var lilla svensken i mig som sa "herre gud du kan ju inte komma sent till jobbet".

 

 


Kommentarer
Postat av: Thobias

Hej



Kul att du har fixat en kamera igen. fattar inte att ni klara festa så mycke som ni gör. själv är jag helt slut efter en kvällsfestande. men man är ju inte 23 längre. Så du fick stressa till jobbet. du vet att de inte har samma tidsuppfattning som oss. så om du kommer lite förskent så gör de ju inget.

Som svar på din fråga så kommer vi hem den 13 april. sen har vi två tentor att ta tag i direkt ser inte fram imot de haha

Ha de bäst o hälsa azin

2010-03-29 @ 14:19:17
URL: http://vilseishanghai.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0