Carpe Diem!

Jag är pa fruktansvärt bra humör idag! Antagligen för att det är sista dagen innan helgen :P Jag hoppas att jag likt förra helgen kan bo hos Azin. Där finns varmvatten hela tiden, normal spis (jag har gasspis), en toalett av svensk standard, massa mysiga filmer, min lilla mysiga Azin :P. Läääängtar!

Jag hoppas sa att det blir soligt i helgen sa jag kan ga ut och fota lite! Det vart ju ingen kamera igar men idag är en ny dag. Anledningen är at vi hade fullt upp att leta efter klänningar. Vi var runt i hela stan och jag maste fraga, vad är det för fel pa modet? Jag vill ha en supertight klänning men det enda som finns nu är lösa sladdriga saker. Why god why?

Dags att börja jobba

Puss puss

Kommentarer
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA - Livet vid Medelhavet

SV: Hihi va kul! Då e vi 2 som älskar den ;-D Vart praktiserar du? Jag flyttade hit för ca 1 år sedan, för att börja ett nytt liv kan man säga... var så trött på att bo i Sverige. Just nu jobbar jag, men skulle vilja plugga lite inom en snar framtid :-)

2010-03-25 @ 23:13:44
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0