Countdown Barcelona!

Tåget till Arlanda går kl 22.00, vi kommer vara på flygplatsen kl. 00.25 och sitta där och uggla hela natten till flyget går kl 06.40.

Väskan är proppfull trots att jag inte fått med mig hälften av det jag vill!! Jag lyckades inte få upp hälften av det jag ville på vinden heller... Men jag litar på min lilla hyresgäst. Antar att om det är något jag saknar så kan jag alltid köpa det där. Hoppas att jag inte får betala övervikt!!!

Lägenheten är städad, snacks köpta, filmer nedladdade, pengar pass och pillet på plats. Eller jag har ju visserligen inte växlat några pengar än haha. Tar det på flygplatsen, om det är öppet :D

Ska slänga i mig en omellet och sedan förmodligen packa om en gång till :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Thobias

Hej



Ville bara önska dej en riktigt kul o härlig resa. Jag hoppas verkligen du kommer trivas och att du kommer få ut en massa av den.

2010-03-08 @ 13:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0