Dags att krypa till kojs!

Jag bävar!!! Hahaha, trots ny filt låg jag och frös hela natten. Det kan inte vara hälsosamt.

Jag tänkte ta tillfället i akt att rekommendera inte en utan TVÅ filmer som jag sett på senaste! Den första är "The Notebook" som jag såg på flygplatsen med Azin. Inte ett öga var torrt!!! Ska jag vara ärlig så satt jag och bölade mest hela tiden. Folk stirrade på mig som att jag var dum i huvudet :) Tror nog Azin fällde en tår mot slutet med. Den här filmen är otrolig, fantastisk, sorglig, romantisk, ett original, en film som tar tag i hjärtat och själen och som får känslorna att löpa amok i kroppen. Ett MÅSTE MÅSTE MÅSTE!!!






Andra filmen är en som jag somnade bort ifrån precis innan slutet och ska faktiskt se slutet ikväll. "The blind side" med bl a Sandra Bullock i huvudrollen. Åh den är också hjärtgripande. Handlar om en rik amerikansk vit familj som tar sig an en lite efterbliven svart kille när han inte längre har ett hem att återvända till. JAG ÄLSKAR DEN!!!
Det är så här människor borde behandla varandra!!! Åh, jag får gåshud, SE FILMEN!!!
Den är baserad på en sann historia, vilket gör det hela ännu mer tårfyllt.




Som avslutning tycker jag också at ni ska se skönheten och odjuret som jag såg igår:) Den  är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0