Hallå Sötnosar!

Min frånvaro beror på att jag dör av stress just nu. Mina vänner ger mig avsiktligen dåligt samvete för att jag inte hinner träffa dem och sorry, men det betyder inte att jag inte tycker om er precis lika mycket! Jag har bara inte tid! Men jag är ju bara borta 7 veckor, det är inte som att jag flyttar på livstid!!

Har fortfarande inte tvättat, städat lägenheten eller packat. Allt blir "projekt morgondag" för nu sitter jag hemma hos min underbara respartner och ska varva ner med att sola solarie (andra gången i mitt liv!!!!) och se en film.

Puss på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Thobias

Tja



Nu är det bara 2 dagar kvar sen flyger ni. Själv är de lite minder än 6 veckor kvar innan jag flyger hem. skaffa skype så vi alla som är utomlands kan hålla kontakten

2010-03-06 @ 08:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0