helt j-la otroligt!

Trodde att oturen maste vanda nu MEN TYDLIGEN INTE. Den har gangen ar det dock helt och hallet mitt eget fel. Nar jag skulle aka hem igarkvall foljde jag Azin till en klubb forst, val dar stallde jag ner min pase med min guldrandiga klanning (som jag absolut alskar), mitt loshar och min plattang. Jag minns inte om jag ahde nagot mer dari. Sedan gick jag darifran, tog en taxi hem och kom inte pa att pasen var borta foren jag var hemma. Azin hade sett den och sa att hon skulle ta hem den, men idag visar det sig att hon har glomt det!!!!!

Jag ar sa frustrerad, jag gick och skojjade med Azin hela helgen att nar vi kommer tillbaka till Linkoping sa kommer vi inte ha ett ore pa fickan och inte heller aga nagonting. OCH DET SER UT SOM ATT DET SLAR IN!!!

Den som jinxade mig, snalla gor det ogjort :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

men usch, stackare :(

2010-03-22 @ 17:47:14
Postat av: Thobias

hej hoppas allt är bra. Hahaha detta börja ju nästan bli lite komiskt även om de är tråkigt. Man kan inte göra annat än o skratta åt de för gräva ner sig på man inte göra

2010-03-23 @ 00:34:07
URL: http://vilseishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0