Hola amigos!

Jag har numera liite pengar och en mobil :) Wooohoooo! But I went through shit to get it. Efter 2 automater sa att inga pengar fanns på Azins konto gick vi till en locotorio (internetcafe) för att se vad som hänt. Pengarna var visst på kontot... gick för att skaffa ny mobil men det får man inte göra i Spanien om man inte har passet med sig. Pug, jag var så arg nu för hade inga pengar och var såå hungrig. Vi gick till en ny uttagsautomat och fick ut mina pengar.. Jaaaa! och så fixade jag mobilen efter. Så nu kan jag andas lite!

Jobbet har vart roligt idag! Har fått göra  marknadsundersökningar, utvärderat med handledaren och idag :) Ska ringa imorn till "possible clients"


Kommentarer
Postat av: Thobias

Tja.. kul att de tillsist har löst sig för dej. kan inte vara lätt o inte ha några pengar eller mobil. Kul o läsa vad som händer



Till er som läse denna blogg skriv lite kommentarer

2010-03-16 @ 12:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0