I just got robbed!

Ok, det forsta som hande mig igar nar vi skulle ga ut var att jag vart ranad. Uff jag skulle vilja skriva sa manga svordommar och forbanna den lilla skiten ner till helvetet, men jag later bli. Vart av med pengar, visakort, 2mobiler, nycklarna hem och kameran. Sa det blir nog anga bilder har pa ett tag, sorry.

Allt gick supersnabbt. Jag hade vaskbandet runt handleden och holl vaskan hart for jag vet precis hur farligt det ar att ga ute pa kvallen med vaska. Helst ska man inte ens ha nan. Plotsligt rycker han tag i den och spinger, skitsnabb. Jag bara stod dar som en idiot. Jag hade inte ens en chans att forsvara det som var mitt. Hade jag bara fatt in en orfil pa honom sa hade jag vart nojd!!!

Nu nar jag sovit pa saken kanns allt faktiskt bra. Jag skiter i allt det materiella, men vissa kontakter i telefonboken gar inte att ersatta. MEN nagonting man alltid ska gora nar nagonting daligt hander ar att fraga sig sjalv, vad har jag lart mig av detta?! :)

Sa dagen kommer i princip besta av att hitta numret till Dario som jag bor med sa jag kan komma hem, och sedan fora over pengar till Azins konto och ta ut... och ny mobil sa klart.

Ha en bra dag, for det har jag tankt att ha!!

Kommentarer
Postat av: Thobias

Skit verkar vara en farlig stad. Tog du skolans reseförsäkring. kolla vad du kan få ut på den eller om ditt företag har någon försäkring som täcker något. Eller om du får något från din reseförsäkring om du betalat med visa. Jag hoppas allt löser sig för dej. Tur i alla fall att du inte är själv där nere utan har lite vänner. Men för utom detta så verkar ni ha de riktigt bra. Vi höres i veckan

2010-03-14 @ 16:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0