Ibland blir jag så trött på mig själv!

Har precis satt mig vid datorn och tänkte att nu jäklar ska jag ladda upp alla bilder från Barcelona..... inser att jag glömt laddaren hos Azin. GodDamnIt!!!

Ja det känns att man är hemma igen, doften av kattskit är överväldigande och duschen är fylld med katthår samt att det nyinflyttade paret ligger och nuppar i rummet intill. Trevligt för dom! Jag som sitter och försöker få i mig kvällsmaten tycker att det är mindre trevligt... :)

Idag har jag varit och köpt nybakad tiramisu. En italiensk efterrätt som är bland det bästa jag vet. Jag ska nog ta och äta en bit och titta klart på scrubs första säsongen.

Och ni mina kära läsare får vänta på alla spännande party och strandbilder tills imorn!

Over and out


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Stackare! Kan du inte flytta in hos din vän? Kram

2010-03-29 @ 21:16:22
URL: http://tutku.blogg.se/
Postat av: Thobias

Haha okej jag tycker lite synd om dej. kan inte vara roligt o komma hem o de lucktar kattskit o är en massa katthår i duschen. hmmm samt att de kan ju vara lite jobbigt att höra grannarna hålla på. Fast skulle nog mest bli avis haha.

Ha en super mysig dag

2010-03-30 @ 01:37:24
URL: http://vilseishanghai.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0