Idag: Polisen!

Sitter pa jobbet nu och ringer runt till potentiella kunder. Det har gatt ganska bra faktiskt. Jag har fatt 3 av 6 att vilja ha en presentation av foretaget och darigenom kanske min handledare aker till Sverige och traffar foretaget.

Maste ga till polisen idag och anmala ranet.
Min otroligt snalla hyresvard Mr Aguilera erbjod sig att folja med sa jag far det gjort! Han staller alltid upp, helt otroligt.

Sedan ska jag sy ihop en magdansdrakt som gatt sonder lite. Har kanske fatt jobb pa "Buddha Bar" som magdansos via en annan supergullig kompis. Traffade henne dar under "Models Night" forra veckan.

Idag skiner solen som aldrig forr!! Jag alskar att vara i Barcelona! Tror stenhart pa att nu blir det bara battre :D

Jag haller med Thobias om att ni lasare maste borja kommentera lite mer!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Thobias

Hej. hoppas de gick bra hos polisen. Kul att du kanske hittat ett jobb. kan vara skönt att få in lite wxtra pengar.

2010-03-17 @ 01:01:56
Postat av: Thobias

Jag visst är jag nöjd har bara jobb upp över örona. o på fre kommer min chef ner så jag kommer få jobba hela helgen samt från sön till ons kommer jag resa runt på fyra olika fabriker till sammans med honom. Så de är jätte kul men har väldigt stort annsvar och sverige kontoret litar på mej. Så de är bara att jobba på och göra sitt bästa. Fick beröm idag i alla fall för ett av de uppdrag jag har gjort.

Jag hoppas allt är bra med dej. kul att de gick bra hos polisen. hoppas de löser sig med kreditkort o allt annat. tänk på att inte ha väskan ut mot gatan utan ha den mot husen. Vi höres snart igen. läse din blogg varje dag samt försöker skriva någon kommentar

2010-03-17 @ 12:27:48
URL: http://vilseishanghai,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0