Inhandlat skor stl 33? Whats going on?

Så där, är i full gång med tvättandet och städandet! Jag behövde verkligen rensa ut ut lägenheten och det ska visst till en flytt för att det ska bli av!! Jag är klar med ca 10% och om 1,5 h ska jag få besök. Skynda!

Jag har äntligen fått ett fadderbarn! Hon heter Zohra, är 8 år och från Afghanistan. Hon är så söt!!!

Åh jag är så peppad nu! Jag vill bara åka ifrån den här oändligt långa vintern! Mitt boende har ändrats. Azin ringde den mexikanska tjejen jag skulle bo hos och hon sa att jag tyvär inte kunde bo där längre, what? Så vi satt och letade efter nytt boende och fick svar nästan direkt så det har läst sig...hoppas jag. Nu ska jag bo (få ett rum i en lägenhet) hos en man som heter Dario Aguilera, (lägg namnet på minnet ifall han kidnappar mig!!). Jag har aldirg sett honom och känner honom inte alls. Så lilla Azin får följa med mig och granska honom innan jag bestämmer mig för att bo där. Whish me luck!

Jag har vart runt i hela stan och letat efter skor jag ska kunna ha på jobbet där nere. Tror ni att en enda skoaffär har min storlek?? Nej!! Till slut hittade jag ett par söta ballerinaskor (håll i er nu) i stl 33. Antingen görs storlekar större nu för tiden eller så har mina fötter krymt. Löjligt!

Back to business. Skriver senare igen!

POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0