En Söndag På Playan


Vacker dag, men låt er inte luras. Det är bara 17 grader :)



En...ähum.. ideer?



En typisk "I was there" bild för att bevisa att man sjuttsingen inte googlat bilden utan tagit den med sin helt egna kamera!





You better recognize... Turisterna ger sig inte. På semestern SKA man ligga på playan, även i 17 grader med friska vindar. JAG o andra sidan hade jackan på mig och önskar att jag haft en tröja till.



Sangria! Gjord på finaste champagnen, i vanliga fall gör man den ju på vin men vi lyxade till det lite ;)



Den här sushin var bland det bästa jag ätit! Helt och otroligt fantastisk var den! Doppad i soja och wasabi så klart!

Efter en flaska sangria och en efterrätt bestående av kladdkaka och chokladmousse så fick jag även en massage, axlar och huvud, av en kvinna som bara gick omkring på restaurangen och erbjöd massage. Underbart! Restaurangen heter förresten CDLC och är en 5 stjärnig restaurang utsmyckad i asiatisk stil och med olika Buddha statyer.

Jag måste säga att den här söndagen var den bästa dagen jag haft i Barcelona än så länge! Vi gick vidare till en bar som heter "IceBarcelona" (inget att rekommendera) och jag drack oboy med Baileys i. Mums, jag har frossat mat och choklad hela helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0