Langtar till Scandinavian fashion party imorn!

Japp imorn ar det "ladies night" for mig och mina tjejer. Vi ska gora stan sa att de aldrig glommer oss :P
Sa dagens projekt ar att hitta en vacker klanning tills imorn. Sjalvklart ocksa en kamera sa att jag kan sluta tjata om det nan gang!

Nytt projekt pa jobbet: Hitta och kontakta stora livsmedelskedjor i Europa. Inte sa latt som man kan tro faktiskt. Nar allt star pa hollandska eller tyska och man ringer och de inte forstar engelska... ja det komplicerar saker. Men det ar val darfor de har satt en bonus for varje mote man bokar far man 150 euro. Inte illa pinkat tycker jag. Nu galler det bara att ligga i!!

Efter vilda gester fran Azin (som att livet hangde pa det :P) ar det bast att jag packar ihop sa vi kan ga fran jobbet. Detta har vart en tuff dag, men NU ar det dags att ga!!! Kommer nog hoppa av gladje hela vagen till Metron (saknar mitt Worldclass som fan)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0