Lite gnäll!

Får man ens gnälla när man är i Barcelona? Borde man inte få! Men snöstormen har faktiskt lämnat efter sig en hemsk kyla. Visst är det plusgrader, men huh. Värst är det att det inte är många fler grader ute än inne. han jag bor hos har ju inte element :(

Huvudvärken låter sig inte glömmas bort. Den har vart näst intill outhärdlig idag! Men vad har jag gjort då? JO, vaknade 10.00 och tittade på Skönheten och odjuret! Somnade om till kl. 15.30 och då ringde jag 3 samtal till Sverige, som kommer kosta mig en förmögenhet senare :D hahahah. Men det var det värt!

Dario (min roommate) är så himla snäll!! Vi har suttit och snackat lite idag, han lagade mat (thank god för det hade inte jag en take på) och sedan visade han mig runt i närområdet samt köpte en filt åt mig när jag berättade att jag frös så mycket.

Imorn börjar det roliga! Då ska jag till jobbet första dagen :D JAG LÄNGTAR!!! Wiiiiiiii vad kul, det pirrar i hela kroppen. Ska ge en detaljerad beskrivning sen vad jag fick göra och arbetskammrater etc.

PUss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0