Make Up Artist!

Det var egentligen Azin som hade fatt jobbet som make up artist idag for ett gang som skulle upptrada. Temat var vatten som de skulle gora reklam for sa hon skulle sminka dem i blatt, vitt och med glitter. Eftersom de hade ont om tid fragade de om jag ocksa kunde sminka, och jag hann inte ens svara foren jag ocksa hade fatt jobb som makeup artist. Jag sminkade tva tjejer och en kille, och vet ni vad. De vart skitsnygga (ater igen vill jag svara over att jag inte har min kamera!!!) Jag tog kort med Azins kamera men kommer nog inte kunna lagga upp bilderna foren jag ar i Svea Rike igen. I borjan var jag livradd for jag har inte gjort nagot sant forut men nar jag sag att jag faktiskt kunde slappte det. Jag ar riktigt stolt over mig sjalv :D

Det var sa himla kul, sant har skulle man jobba med dagligen! Jag vill verkligen ga en makeupartist utbildning nu!!!

Adios mis carinos

Kommentarer
Postat av: Thobias

Hej hoppas helgen har varit bra. vad man kan läsa så trivs du som fisken i vatten. Kul att allt har börjat vända för dej du ser turen kommer alltid tillbaka.

2010-03-22 @ 03:15:58
URL: http://vilseishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0