Snostormen ar borta!!

Skriver fran amerikanskt tangentbord sa saknar lite bokstaver idag som ni ser :)
Snostormen var over lika fort som den kom. Inte ett spar av den idag :D Har vart och tittat runt lite i stan och fixat spanskt nr och lite andra saker!!! Inte mycket att beratta faktiskt. Jag har lart mig meterosystemet hem till mig, till Azin och till jobbet, haha. Och eftersom jag inte har lokalsinne sa ar det en BEDRIFT! hahahahahahaha
Nu maste jag fixa haret och gora mig vacker till utgang ikvall. Jag har son hemsk huvudvark att jag nog kommer sprangas snart, men va fan jag ar i Barcelona, kan ju inte sitta hemma och glo!!!
Jag ska forsoka lagga in lite bilder i morrn fran utekvallen och kanske pa min grannbyggnad, segrada familia (however thats spelled)
Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0