Solo club, Roxy club!

Japp hade sjukt roligt igar pa SOLO med mina sma alsklingar. Jag och Lucille shakade pa dansgolvet, vi festade med schysta manniskor, killar som tappade hakan :P Jag hade langt rakt har med en liten guld och cremevit randig klanning.

Det finns egentligen inte mycket att saga. Nar man ar ute och festar ar kort tusen ganger battre. De sager mer an om jag bara sitter och ordbajdar har i en kvart. DAMN Im getting myself a new camera!! Efret helgen!!!

Val hemma igen somnade jag pa soffan, bara for att vakna en halvtimma senare med massa mat i munnen och lilla sota Azin satt och tryckte in mer och sa"gumman du maste ju ata!" Hahaha, sa sot hon ar! Vet inte hur hon hade tankt sig att jag skulle svalja ner det sovandes dock! Hahahah

Ikvall blir det HipHop R&B pa CatWalk!

See you babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0