Vilsen

Kanner mig naken utan mina mobiler och pengar. Har inte lyckats ta mig hem an och inte heller lyckats fa tag i mamma och pappa sa att de inte ska oroa sig! Inte ett ore pa fickan heller. Borjar faktiskt bli lite irriterande det har. Tur att jag har vanner sa jag har nagonstans att ta vagen!
Sa imorn borjar proceduren om igen, ta ut pengar, kopa mobil och simkort, kopa meterokort, God damn it nar ska oturen vanda? Far jag lov att summera mitt gnall?
- snostorm
- iskall lagenhet
- ingen bra handledare på jobbet
- svullet öga
- rånad

Kommentarer
Postat av: Thobias

God morgon



Turen kommer allt övervinna oturen tillsist. Gör som jag sov med kläder eller köpe ett underställ som de har när de spelar ishockey haha. Kan du inte maila någon i sverige som kan medela din föräldrar?

Hoppas att allt löser sig

2010-03-15 @ 00:55:57
Postat av: Thobias

Just de ett tips från oss i Kina när du går ut förvara inte allt på samma ställe. Jag har plånboken i ena byxficka mobilen i andra pengar i både plånboken och i en extra svår åtkommlig ficka på jackan passet brukar jag ha i min väska i facket närmas kroppen. om man blir av med någont så har man i alla fall kvar något.

2010-03-15 @ 01:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0