Work work!

Idag har jag ringt runt till manga stora svenska foretag som har kosmetika eller som jag tycker borde borja ha kosmetika! Jag sitter alltsa pa saljavdelningen! Det har gatt jattebra och i slutet av dagen fick jag berom av chefen att jag gjort ett mycket bra jobb! Jag kan tyvar inte skriva mer ingaende an sa, har skrivit pa ett sekretessavtal som jag inte tanker bryta!

Vi producerar kosmetika till andra foretag, fran nya ideer eller brancing.

Vi har aven en hudvardsserie dar det ingar allt fran vitaminberikade kramer till substitut for botox (den ar det nog snart dags for)

Vi paketerar och designar ocksa allt som kunden vill ha!

Det ar vad jag jobber med i Barcelona!!


Kommentarer
Postat av: Nisse

Nissa va här =) 17 mars 2010 kl 21:16

2010-03-17 @ 21:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0