@ work

Jag har bott hos Azin hela helgen och kom hem igarkvall till "mig" igen. En spanjorska har tydligen flyttat in, hoppas att hon ar snall och latt att ha att gora med!

Idag ar jobbet ganska handelselost och alla ar for upptagna for den lilla praktikanten, haha. Jag vet att jag inte borde saga sa har men, jag langtar efter min lagenhet. For mig ar det JATTE viktigt att kunna komma hem och slappna av. Annars blir jag grinig. Och nar man da kommer hem och det stinker kattskit i hela lagenheten och ingen har brytt sig om att stada bort harbollarna kattskrallet spytt upp, samt att det ser allmant forjavligt ut, sa ar det svart att slappna av. :) Kanske borde flytta hem till Azin? Dar ar det svensk standard ganger tio!! :)

Sorry bout the whining!

Till goda nyheter hor att jag kommer se mitt bankkort idag eller imorgon. Ah vad jag ska pussa pa det, hahahah! Min underbara handledare/chef har pa foretaget hjalpte mig precis, da Swedbank hade skickat ivag kortet langt bort at helvete, att fa kortet snabbt och smidigt levererat till mig i stallet for att jag skulle behova aka till flygplatsen och irra runt. Puh, det var en stor sten som foll av mina axlar!

Oh well , back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0