1 dag kvar till show

Trött och nervös sitter jag på jobbet. Det är väldigt lugnt idag. Jag har kopierat all min partymusik från datorn hemma hit till Worldclass och nu spelas bara det i högtalarna :) 250 låtar ska jag tillägga så det är alltså inte mina topp tio som går runt, haha!

Nu är både buss och hotell bokat. Jag ska bo på First Hotel Amaranten med Mr G som är sååå gullig och fäljer med mig upp trots att han inte är särskilt intresserad av magdans :) Btw har han avancerat från Mr x till Mr G i bloggen så ni inte tror att de är två olika :D Haha! Men mer om honom en annan gång ;)

puss på er kära läsare

Kommentarer
Postat av: Viccy

Sv: Okej! vad kul med magdans. Har provat det en gång. Lycka till!

2010-05-13 @ 10:36:44
URL: http://kitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0