Mera dans

Jag har precis skrivit en "att göra" lista som blev ungefär 200 punkter. Satt och funderade på varför det fanns så många punkter och varför saker inte blir gjorda. Svaret var pengar. Allt kostar ju så gräsligt mycket i denna värld! Och denna månad lever jag som fattig student (nudlar med tonfisk till lunch!!! Säger väl allt). Klart jag har lite sparade pengar med de ska ju gå till magdansfestivalen nästa helg :D

Dansnumret
Jag har tänkt att inleda dansnummret med slöja (ev isisvingar). Kasta av mig den en minut in i låten och sedan köra på utan redskap. Jag har ju inte hittat en låt än men jag vill ha en där det är både melodi och trummor så att man varvar med mjuka och hårda rörelser och mycket isolationer. Funderade först på att ta ett trumsolo men jag kan inte hitta mina skivor med de låtarna :(



Hihi, hittade den här bilden från en dansresa till Turkiet för 2 år sedan! Jag är den längst fram i mitten;) Vill åka igen :D


Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Hej gumman! Låter som en bra planering till showen. Vi åker om 25dgr igen, finns platser kvar men nu får man boka eget boende (billigt iom danska kronan sjunkit) så om du är sugen - let me know, hade varit kul att ha med dig! KRAM

2010-05-09 @ 22:55:13
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0