Bergodalbanan Terese :D

Ok, klockan 21.00 bytte jag låt helt... Nu har jag en långsam låt som övergår i trumsolo på slutet. Hittade den av en slump på min andra dator och bara fick ett ryck att jag skulle ha den i stället. Så nu blir det improvisation till 100% så vi får väl se hur det här går. Ena stunden tänker jag att det kommer att gå jättebra och nästa funderar jag över om jag inte borde väntat två år till med att vara med. Det hjälper ju inte att jag suttit och youtubat alla dansöser som ska vara med och inser hur duktiga alla är och rutinerade. Tänk om de tänker om mig "vilken sten kom hon framkrypande ifrån, det där är ju inte ens magdans". Ja ja, jag tar kanske i men jag är lite ängslig av mig just nu :)

Tror bästa botemedlet mot ängslighet är att gå och lägga sig! Imorn bär det av, tack gode gud att Mr G är med mig för att lugna mina nerver!!

Så mina små änglar, vi syns igen efter helgen!

Pussar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0