Det finns åtminstone en idiot för mkt i den här världen!

De senaste tre dagarna har jag blivit "stalkad" på mailen efter att jag lagt upp en annons på Blocket. Det var lite i all hast jag la upp den, var lite stressad och skrev inte så mycket info... Men det framgick ju i alla fall att det var magdans det handlade om. Hur som helst har det varit en skum snubbe som kallar sig "Jimmy" som mailat mig 18 gånger om dagen. Han skriver inte fullständiga meningar, lägger in smileys överallt och skriver kram i slutet? Dessutom framgår det inte alls vad han vill... Jättesvårt att förklara här på bloggen men han är definitivt ute efter något annat än magdans, vilket gör mig irriterad. Jag var artig hela tiden och sa tillslut att jag inte kommer att uppträda då jag inte vet vad det gäller (han tar ju bara upp en massa tid) och nu har han blivit riktigt otrevlig och hotar att han ska anmäla mig på Blocket för oseriositet???????????

Det här gav mig en ny anledning till varför ett Artistnamn är bra! För nu för tiden kan man ju få reda på allt om folk på nätet, telefonnummer och adresser. Ush jag ryser! Vill inte att denne Jimmy ska knacka på min dörr!

Ikväll blir det i alla fall myskväll  med Mr x. Vi ska gå på Bar BQ, en restaurang jag jobbade på förut, och äta planksteken :) Jag älskar den! Sedan ska vi hyra en film om det finns något bra :) Måste kila.

puss på er

Kommentarer
Postat av: En dansös dagbok

Jag har haft annonser på blocket ett par år nu och det är alltid nån idiot som ska ringa och försöka, bloggade tom om det idag. Jag skrev till en text som vänder sig till dem i min annons, du kan ju kolla på blocket exakt vad jag skrev för nu minns jag inte, men det kanske är värt att lägga in något liknande på din annons?



Ps alla såna samtal jag får är från norrländska svenska män (WTF!!!???)

2010-05-12 @ 22:09:46
URL: http://tutku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0